דקוטה הצפונית

הצג מודעות

Realigro.co.il הוא מנוע החיפוש הגלובלי הראשון נדלן שבו אפשר לחפש מודעות על בתים למכירה ב- דקוטה הצפונית

נכס למכירה בצפון דקוטה

המדינה גובלת במזרח עם מינסוטה, מחולקת על ידי מסלול של נהר האדום הצפוני; מדרום שוכנת דקוטה הדרומית; ממערב מונטנה, ואילו בצפון הם המחוזות הקנדיים של ססקצ'ואן ומניטובה.

צפון דקוטה היא המדינה ה -19 בגודלה ויש לה נוף מכוסה בעיקר במישורים הגדולים. מדינה כזו גדולה צריך להיות נכסים רבים למכירה בצפון דקוטה שוק הנדל"ן שלה צריך להיות עשיר. עם זאת, עם כל כך הרבה חיות בר אתה יכול לצפות שרובם להיות באזורים הכפריים או במטרופולינים.

צפון דקוטה שוק הנדל"ן בשנת 2017 החלה שיא שיא, אשר לעתים קרובות מציעים ללקוחות פוטנציאליים טובים בשנה הבאה.

כדי להבין את שוק הנדל"ן בכל מדינה, כדאי לקחת מבט מקרוב על אילו מגמות להשפיע, כך שתוכל לקבוע מה יקרה הלאה.

הגורמים המשפיעים על שוק הנדל"ן בצפון דקוטה 2018 הם בראש ובראשונה שיעור האבטלה לקבוע אם אנשים יוכלו להרשות לעצמם לקנות נכס למכירה בצפון דקוטה. שיעור האבטלה הנוכחי של צפון דקוטה הוא 3.4%, שהוא מתחת לממוצע הארצי וזה אלמנט המשפיע באופן חיובי על שוק הנדל"ן.

בין המקומות הטובים ביותר לחיות בצפון דקוטה יש שלוש ערים הבולטות מהאחרים: פארגו, גרנד פורקס וביסמרק

פארגו היא פופולארית הן לסרט והן לסדרת טלוויזיה בשם העיר הגדולה ביותר במדינה. ב Fargo יש צפון דקוטה אוניברסיטת המדינה ולכן צפון דקוטה שוק הנדל"ן פארגו מציעה לינה לסטודנטים, אלא גם אינספור בתים ממתינים לרכישה. מחירי הבית פרגו הם קצת למטה מן השנה הקודמת צפויים להגדיל על ידי כמה אחוזים עד סוף 2018.

גרנד פורקס מציעה עוד מקום מצוין לחיות בו. זוהי העיר השלישית בגודלה במדינה, עם אוכלוסייה של כ 52,838 תושבים. מקום מושלם עבור משפחות סטודנטים כמו גרנד פורקס שבו יש אוניברסיטת צפון דקוטה. עם בסיס חיל האוויר באזור, הצבא הוא אחד משוקי העבודה הגדולים ביותר באזור זה. לא היו שינויים בשוק הנדל"ן בגראנד פורקס בשנה האחרונה, ואנחנו לא מצפים לשינויים רבים בשנה הבאה.

ביסמרק היא בירת המדינה. כמו העיר השנייה בגודלה במדינה, היא מציעה הרבה עבור אנשים שבוחרים לגור שם ומי רוצה רכוש למכירה בצפון דקוטה. הערך הממוצע של בתים ביסמרק ירד ב -0.6% מתחילת שנת 2017. שיעורי העיקולים נותרו נמוכים במגזר זה ויישארו כך.

מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים

תוצאות החיפוש

Cod. 2864

מכירה חדר שינה אחד, דקוטה הצפונית, Bismarck, Bismarck, Bismarck

2,558,045.30ILS
מכירה
חדר שינה אחד

1 m²
בנין: - 24 שעות ביממה, לובי, השתתף
UNAVAILABLE
מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB